در دنیای اقتصادی کنونی شرکت و سازمانها برای ادامه حیات خود نیازمند به سرمایهگذاری بر روی بازاریابی خود میباشند. بازاریابی ورزشی شامل فعالیتهایی است که با هدف ترویج و فروش محصولات و خدمات مرتبط با ورزش انجام میشود. این فعالیتها شامل استفاده از تبلیغات رویدادهای ورزشی و فعالیتهای تبلیغاتی دیگر است. از آنجایی که ورزش به بخش بزرگی از زندگی بشر تبدیل شده است و دارای جامعه پایهای طرفداران بزرگی است، بازاریابی ورزشی برای شرکتها و برندهای مختلف مهم است.
این کتاب با ترجمه دکتر نوشین بنار، دانشیار گروه مدیریت ورزشی، و همکاران، سیر تکاملی بازاریابی از بازاریابی نسل اول تا بازاریابی نسل پنجم را بررسی میکند.
